Garanția produselor
Drepturile consumatorului conform prevederilor din Legea 449/2003 și OG 21/1992 cu completările și modificările ulterioare, republicată, precum și cu modificările introduse prin OUG 174/2008 și OG 9/2016. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanția oferită.
Produsele achiziționate beneficiază de garanție pe următoarele perioade:
- 12 luni pentru concentratoarele de oxigen portabile
- 24 luni pentru concentratoarele de oxigen staționare și toate celelalte produse electronice cu excepția tensiometrelor care beneficiază de o garanție de 36 luni
Condiții generale:
1. Cumpărătorul este obligat să prezinte produsul însoțit de certificatul de garanție împreună cu factura/chitanța precum și cu eventualele accesorii.
2. Garanția nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor și pieselor casabile neutilizate corespunzător.
3. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul în care produsul a stat în service pentru reparații.
4. Atunci când produsele nu pot fi reparate sau când durata de nefuncționare (reținerea produsului în unitatea de service) depășește 10% din termenul de garanție a dispozitivului, vânzătorul va înlocui produsul în limita stocului disponibil. Aparatul va fi înlocuit cu unul nou de același tip sau echivalent.
5. În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției, ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloara manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect. Contra cost se asigură și lucrări de service post-garanție.
6. Garanția este valabilă doar pe teritoriul național. GARANȚIA NU ESTE TRANSMISIBILĂ.
7. Problemele legate de garanție (constatare, reparare, inlocuire etc.) se fac prin prezentarea/ridicarea produsului la locul de cumpărare.
Pierderea garantiei:
Garanția se pierde în caz de:
1. Neprezentare a certificatului de garanție cu toate spațiile completate precum și a documentului în original de cumpărare a produsului, factură/chitanță.
2. Nerespectare de către cumpărător a condițiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare și întreținere precizate în instrucțiunile ce însoțesc produsul la livrare și de care cumpărătorul a luat cunostință.
3. Utilizare a produsului în alt regim de lucru decât cel precizat în instrucțiuni (tensiunea de alimentare, condiții de mediu, scurtcircuitarea cablului de alimentare, descărcări electrice, defecte mecanice apărute din vina utilizatorului - lovire, zgâriere, ect.).
4. Constatare de către specialiștii firmei/departamentului service a faptului ca defectul reclamat este din vina cumpărătorului.
5. Încredințare spre a fi reparat altor persoane/firme neautorizate.
6. Prezentare a produsului fara sigiliu sau modificarea acestuia.
7. Nerespectarea acestor condiții, duce la pierderea garanției.
IMPORTANT
PRODUSELE CUMPĂRATE SE ADUC LA GARANȚIE ÎNSOȚITE DE ACEST CERTIFICAT DE GARANȚIE!
VÂNZĂTORUL ARE OBLIGAȚIA SĂ COMPLETEZE CERTIFICATUL DE GARANȚIE CU:
Data vânzării, numărul facturii/chitanței, tipul și seria produsului, unitate vânzătoare cu adresa și numărul de telefon, ștampila și semnătura.
CUMPĂRĂTORUL ARE OBLIGAȚIA SĂ CITEASCĂ CU ATENȚIE CERTIFICATUL DE GARANȚIE ȘI SĂ VERIFICE COMPLETAREA INTEGRALĂ A ACESTUIA.